Blou·Lillestoff·Selfish sewing·T-shirt

Maya

Ik hoor hier regelmatig Maya, maar dan wel de dans en plots begint iedereen te draaien, zwaaien, springen en zingen.

Eigenlijk mijn reactie toen ik hoorde dat Blou een nieuw patroon op de markt bracht genaamd Maya en ik deze kon testen.

En de vrouwen hier achter zijn echt 2 vrouwen naar mijn hart.

Het patroon is nl. gemarkeerd met cijfers van 1 tot en met 7 in plaats van de kant-en-klare maten. Het moedigt je aan om de “standaard” maten te negeren en in plaats daarvan naar je unieke lichaamsvorm te kijken.

Maya is een cache-coeur en er zijn heel wat opties.

Ze hebben zelfs een apart patroon uitgebracht voor de toekomstige mama’s en om borstvoeding te geven.

Ik koos de versie T-shirt met lange mouw.

Eigenlijk ging ik u nu mijn 2de versie tonen maar ken je de wet van murphy? (lees iets van te weinig stof, tornmesje,tijd,…)

Mijn jurkversie hou je dus nog te goed, maar ik show met alle plezier mijn testversie. Die trouwens van de eerste keer perfect zat. Het accentueert echt mijn positieve punten.

De foto’s zijn op swoonnaaiweekend getrokken door Carolien. Zij was een geweldige vervanger voor mijn man. Ik heb nu dus een back-up fotograaf.

Trouwens tot en met 3 december kan je het patroon kopen met -15%.

7 gedachten over “Maya

Plaats een reactie