Broek·carnaval·Silhouette cameo·Sofilantjes·Trui·zoon

Gecko

“De pyjamahelden staan paraat, de hele nacht tot dageraad! ”

pjmasksgroup.png

Dit horen wij de laatste tijd nogal veel. Onze Kobe is namelijk fan van de pyjamahelden een tekenfilmserie van Disney Junior. Zijn lievelingskleur is groen. Ik verschiet er dan ook niet van dat hij Gecko de coolste vindt.

Dus wanneer ik hem vroeg hoe ga je je verkleden met carnaval, kreeg ik direct als antwoord: Gecko!!!

Als je hem vraagt wat wil je later worden, dan is Gecko ook zijn antwoord:-)

2 weken geleden had ik met enkele naaivriendinnen afgesproken. Zo een dagje niets anders doen dan gezellig tetteren en naaien daar heb ik al wel eens behoefte aan. Op het programma stond een Geckokostuum voor carnaval.
Voor zowel de trui (Semper sweater) als de broek (Domi Pants), gebruikte ik de patronen van Sofilantjes.
Iemand maakte wel de opmerking: waarom koop je geen groene jogging? Dat had ik kunnen doen, maar dat zou te gemakkelijk zijn geweest.

Ik bestelde nog wat flexfolie bij Stickits.
De volgende dag zette ik mijn silhouette cameo nog eens aan het werk en met flex maakte ik het logo en de elleboog- en knielappen. Meer moet dat niet zijn.

Op de website van Disney Junior vond ik een gratis masker van Gecko en hij is klaar voor carnaval, dacht ik.

“Mama je bent wel iets vergeten hé, Gecko heeft groene handen en voeten”

De voeten heb ik kunnen oplossen door hem zijn groene laarzen aan te doen, maar de handen hebben we dan maar groen geschminkt.

Hij was klaar voor zijn carnavalfeest op school. Hij stonds zelfs al klaar om 6u ’s ochtends:-)

Het was duidelijk een leuk feestje op school!

kobe-carnavalkobe-carnakobe-carnaval2kobe-carnaval4carnaval5carnaval6

 

 

8 gedachten over “Gecko

  1. Kei tof ! Knap gedaan ! die prints , botjes en masker maken het helemaal af ! hopelijk gaat hij zich niet gedragen als Gecko maar slaapt hij ’s nachts ! Volgens mij was die kam op zijn kap nog het moeilijkste ! creatief hoor!

    Like

  2. Leuk, zo’n naaidate. Kben ook altijd kandidaat als het op naaien en tetteren aankomt.
    En carnavalsoutfits hoeven meestal geen rare dingen, herkenbare basics blijven toppers!

    Like

Plaats een reactie