Jurk·La Maison Victor·Selfish sewing

An, An en An hadden een plan

Het zou wel een titel van een spannend boek kunnen zijn. Of we hadden het beter An, An en An hadden een superformiweldigeindefantakolosachtig plan genoemd. (ik kon geen goed superlatief bedenken dus bij deze grijp ik terug naar Marry Poppins)

20171111-105126-StCo.jpg

En het begon allemaal in Lier bij Madeline de stoffenmadam.
Daar komen is voor mij hetzelfde als met Kobe naar de snoepwinkel gaan. Je vindt er altijd wel pareltjes.
Ik ging eigenlijk enkel stof voor een outfit voor onze Kobe kopen(later nog op deze blog), maar ik heb echter geen karakter. Als ik een schoon stof zie, maakt mijn hart een vreugde sprongetje, mijne portemonnee iets minder. ik moest het hebben en deze keer ging het niet lang in mijn kast blijven liggen, want ik wist direct wat ik ermee ging maken.

De stof waar het omgaat
Velvet of moet ik zeggen fluweel, velours?
Verschillende benamingen voor dé stof die dit najaar mijn hart heeft veroverd en duidelijk ook die van anderen. Want het kan je niet ontgaan zijn dat velvet één van de meest opvallende trends is dit seizoen. En dat begrijp ik nu eens volkomen. De zachte stof met luxe uitstraling geeft mij een warm en rijk gevoel en is naast stijlvol, ook nog eens bijzonder comfortabel.

Het model
een jurk uit La Maison Victor, de Solange. Aangezien mijn nachtjurkje zo een succes was dacht ik deze keer gaan we voor een jurk waar ik me op en top vrouwelijk in voel. Door de velvet heeft dit een luxueuze look, heerlijk zacht en geheel mijn ding. Daar word ik nu eens echt blij van. Ik ben klaar met outfit één voor de feestdagen.

20171111-103316-StCo20171111-103728-StCo20171111-103411-StCo20171111-103602-StCo

Maar ik dacht er duidelijk niet alleen zo over. An en An hadden duidelijk ook hetzelfde idee.

  • Ligt het aan de naam, want niet vaak komt het voor dat het met 1 N wordt geschreven
  • ligt het aan het feit dat we alle 3 zonen mama’s zijn
  • ligt het aan het feit dat we alle drie zot zijn op naaien

Ik kan nog wel even doorgaan, maar An, An en An hebben duidelijk wel meer gelijke ideeën, maar toch weer net dat tikkeltje anders.

20171111-101547-StCo20171111-101629-StCo20171111-101620-StCo

We trokken met ons 3tjes naar Lier en gingen paraderen op het Paradeplein. Echt een heel toffe locatie gekozen door An.

20171111-101933-StCo20171111-101920-StCo-2

Alleen spijtig van het weer, maar ook daar hadden we een oplossing voor.

20171111-105249-StCo

En net zoals altijd heb ik het geluk van een man in huis te hebben die prachtige foto’s trekt. Zijn hobby en mijn hobby zorgen altijd voor een prachtig resultaat hier op mijn blog.

check zekers ook de blog van An en An, elks 2 pracht van madammen. En van mij mag er er een vervolg komen op dit verhaal.

31 gedachten over “An, An en An hadden een plan

  1. Wow, tof idee van toffe madammen. De drie kleedjes staan jullie elk ook heel goed. En complimenten aan je man, wat een leuke foto’s, iedereen staat er zo hartelijk en stralend op. En mooie blogpost ook nog. LOVE LOVE LOVE iT!

    Like

  2. Fiere mama, super mooi gedaan. Het is telkens weer uikijken naar je nieuwe creatie ‘s. Fijn om te zien dat je er veel plezier aan beleefd. Top, mooie hobby. Ook met de andere naamgenoten, super mooie foto’s, chapeau. Je moeke.

    Like

Plaats een reactie