Uncategorized

Weekendje weg

Zoals ik in mijn vorige blogpost al vertelde zaten wij het weekend van moederkesdag in Frankrijk. Samen met de familie naar Chacenay.

Deze zomervakantie heeft onze Kobe duidelijk een groeispurtje gedaan. Alle T-shirten komen tot aan zijn navel, duidelijk tijd om wat nieuw gerief te voorzien met het aankomende schooljaar in het vizier. En dat is ook goed voor mijn stoffenkast dan verdwijnen er nog wat stofjes. Al moet ik zeggen dat die ondertussen ook al terug goed is aangevuld.

Aangezien de zoon nooit wil poseren dacht ik, ik doe hem elke dag iets zelfgemaakt aan en dan zal er wel een leuke foto bijzitten. Alle T-shirten komen uit de Ottobre.

Ik begin meer en meer mijn oude Ottobres te gaan gebruiken. Als beginnende naaister vond ik dit niet altijd gemakkelijk, maar nu met raad van naaivriendinnen slagen we er toch in.

 

 

Tenslotte laat ik jullie nog meegenieten van ons weekendje weg

 

Bedankt nonkel Luc en tante Inge voor de uitnodiging, wij genieten nog na.

 

7 gedachten over “Weekendje weg

Geef een reactie

