Uncategorized

Festival outfit

De zomervakantie loopt bijna op zijn einde, maar door het mindere weer blik ik graag terug op de afgelopen 2 maanden. Eén van de hoogte punten was Tomorrowland. Ik was één van de gelukkigen die dit jaar het tweede weekend mocht gaan. Eigenlijk is dit niet mijn muziekgenre, maar als er een festival op 1km van je deur is, dan wil je dit toch meemaken. Het was nu voor de vierde keer, maar telkens zijn we nog verbaasd van de moeite die in dit festival wordt gestoken of zoals wij ook al wel eens zeggen: ” de efteling voor volwassenen”.

Voor dit event mag het al iets opvallend zijn qua outfit, je ziet daar echt alles, dus niets is verkeerd. Aangezien ik nood had aan extra T-shirts heb ik het patroon van Compagnie M. gebruikt de Nore dress maar dan het T-shirt, gemaakt in fluostof van Lillestoff.

Niets dan LOVE voor deze T-shirt.

A6

En als dan ook het ijsje bij de T-shirt past, dan moet dat ook op de foto

Zo gaan er nog volgen voor de komende herfst

Nu moet ik wel eerlijk bekennen dat deze foto’s niet op het festival zelf, maar op het buurtfeest zijn getrokken. Want wie was er ook bij?

A8
Kiekeboe

Jaja we hebben met het hele gezin genoten van Tomorrowland. Het kan nog wel enkele jaren doorgaan, want onze Kobe spreekt er nog steeds over.

 

Wij kijken al uit naar juli 2018!

PS: sorry voor de slechte kwaliteit van foto’s, maar we hadden enkel een gsm bij en dat zie je duidelijk aan de foto’s.
2 gedachten over “Festival outfit

Geef een reactie

