Jurk·La Maison Victor·Selfish sewing

Slapen in stijl

Moederkesdag vierden wij dit jaar in Frankrijk bij mijn tante en nonkel. Het perfecte tripje om nog eens een leuk slaapkleedje te maken.En mij te houden aan mijn belofte terug wat meer naaien voor mezelf dit jaar, want van dat voornemen is nog niet veel in huis gekomen.

Meestal bij het naaien, denk ik al in mezelf: “dat draag ik wel als pyjama”. Deze keer niet. Deze keer begon ik aan mijn project met de bedoeling om te dragen tijdens het slapen.

20170814-174103-StCo

In mijn stoffenkast vond ik nog het perfecte stofje van Finch Fabrics

Nog nooit zat een kleedje zo snel in elkaar. De Solange uit La Maison Victor. Ik maakte de basisversie wat zoveel wil zeggen als geen zakken en geen rits. Ik verlengde het wel met 10cm maar als slaapkleed had dit niet gemoeten.

Nu kreeg ik van mijn familie de commentaar dat ik dit als kleedje overdag moet dragen. Ik heb hun gezegd dat er zekers nog wel een nieuwe versie gaat volgen voor overdag.

20170815-094102-StCo20170815-094153-StCo20170815-094418-StCo20170815-094415-StCo20170815-094313-StCo

9 gedachten over “Slapen in stijl

Geef een reactie

